Searching...

Esküvő (1962)

Budapest, 1962.december 1.

Egy fogadással kezdődött. 1966 nyarán Mészöly Kálmán válogatott futballista, a Vasas csillaga már tudta, hogy apai örömök elé néz. Csakhogy akkoriban Zuglóban rossz anyagi körülmények között élt a családjával, ezért megállapodott feleségével, Máriával arról, hogy elvetetik a magzatot.– Ennek ellenére az 1966-os angliai vb-rajt előtt megbeszéltem Riával, ha július 15-én megverjük csoportellenfelünket, Brazíliát, megtartjuk a gyermeket – mesélte lapunknak Mészöly Kálmán. – A feleségem beleegyezett, igaz, képtelenségnek nevezte a bravúrt. És láss csodát, mégis győztünk 3-1-re, egyebek közt az én tizenegyesgólommal. Ennek köszönhetően kisebbik fiam, Géza 1967. február 27-én világra jött. Születésekor éppen Chilében túráztunk, és nagyon meglepődtem, mert kislányra számítottam.(idézet)

A képen:Mészöly Kálmán labdarúgónak, a Vasas játékosának esküvője a XII. Kerületi Tanács házasságkötő termében. MTI 

Fotó:Petrovits László/MTI 



Kép nagyitása: -egeret ráviszed a képre -jobbegérgomb -Link megnyitása új lapon

0 megjegyzés:

 
Back to top!